The winner takes it all

Äntligen har jag lyckats sova ut en liten stund. Var så himla trött imorse, vaknade inte ens av Igor väckarklocka, så skönt. Skulle igentligen på stan idag och äta med mormor & mamma. Men då ringde mormor för ett litet tag sen och sa hon inte mådde så bra så det blir jag och mamma som far på Nodo och käkar gomackor :) längtar.

Igår var jag & Julia och tränade. Var en sån där dag då det inte går så jätte bra, men vi lyckades vara på bandet lite längre och gjorde ändå några maskiner. Men på fredag blir de hårdträning, hoppas även att mitt pulver har kommit då :) ska bli så spännande och se om det fungerar. Sen på kvällen såg vi Sons of anarchy och kl 9 började de en film på 6an som vi såg. Den var väl sådär, inte rikigt min smak på filmer, men den gick se iaf.

Idag efter Nodo har jag faktiskt ingen aning om vad vi ska hitta på för nå :) en helt vanlig torsdag är det så lär väl bli nmågra avsnitt soa :)

Nu ska jag gå upp och ta en mandarin elr nå så jag inte svälter innan vi ska fara :)





Jag & mamma som bakade över 400 semlor :)



Tårtan jag & Camilla gjorde till Nina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0