In your head

Åh! Åt pipsvängen med att jag skulle få sova länge... :( vaknade först kring halv 3 inatt och då kunde jag som inte gå upp tyckte jag. Sen saknade jag nu, halv 8 med en host attack, vill ju inte väcka Igor. Har till kl 11 på mig att bestämma ifall jag ska jobba idag eller inte. Men det har bara blivit värre, så ska nog knapra ipren, dricka vatten & köpa nå honung. Har hört det funkar riktigt bra mot ihalsen ifall man her de i varmt vatten :) Det ska provas iaf.

Annars händer nog inte så mycket idag. Vi skulle på bio igår med några men eftersom jag hosta så grymt mycket igår så var de inte lönnt. Så vi sköt fram det till på onsdag :) då jäklar ska jag va friskare!!

Har iaf tagit med täcket & kudde in till tv-rummet så att jag inte ska väcka min karl. Så nu ska jag ligga hära och se lite G.A, sen somnar jag förhoppningsvis om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0