John blund

Han var nyss på besök hos den nu, tungt sovande killen Igor. Han tyckte tydligen att jag skulle vara uppe någon timme till vilken jag kan eftersom jag är ledig imorgon :D När jag insåg att jag inte kunde sova riktigt än gick jag upp och unnade mig en Biskvi och iskall Julmust, mums!! :)

Dagen idag har väl inte varit sådär jätte hendelsrik, slutade jobba 8 sen for vi och hämtade lite pengar hos mamma till utlandsresan.. FAN vad jag längtar! Vill till värmen NU, NU, NU!

Som sagt, ledig imorgon. Då blir de att promenixa till banken och sätta in pengarna på kontot sen knalla iväg till solariumet och få lite mindre VIT hy, haha :)

Nu ska jag fortsätta på min kaka medans jag ger mig in i operationsserien Grey's anatomy. Klarar igentligen inte av att se när dom skär i folk osv, men den verkade ändå hyffsat bra serien och då har jag ändå bara sett 2 avsnitt från säsong 1 :) sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0