It's ON

Nu jäklar!! Idag blir de att lösa gymkortet och träna för första gången, wohooo! fan va jobbigt det kommer va :o men skönt sen =D får tänka positiv. Beach 2012 here i come! :D

Jo, innan jag berättar om helgens bravader måste ja få säga hur jäkla roligt de är att läsa vissat bloggar ibland. Den ena är världens attention****, skulle kunna skriva VAD som helst för att få uoomärksamhet, men de blir bara pinsamma saker hela tiden, medans en annan deppar ihop för saker som är SÅ enkla att rätta till.. Allt för att folk ska tycka synd om den här personen, men ist för att sitta å blogga om de i 700 ord så kan man ju hinna fixa till allt under den tiden =D äh, man ska inte slösa tid på att vara arg, irriterad elr ledsen. Mitt nyårlöfte är nog då att försöka vara så glad som möjligt, hålla humöret uppe :D yepp.

Har aldrig pratat skitsnack om andra, men nu kom de bara, gick inte hejda :)

Hur som helst! I fredags var jag med Camilla och drack lite morgan + singstar =) vi hade faktiskt riktigt trevligt. Kom hem kring 3, sen kom Igor 8 på morgon. Så kan de gå när man ska och hämta nån i kittel ;p
Lördagen jobbade jag till 8 så vi åt smörgåstårta hos mamma & Jonny sen for vi och körde bilkurragömma med några, sen avslutade i kvällen med en film hos Qvist, sen var jag i princip död :/ somna direkt vi la oss i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0