Hard work

Jani, de blev verkligen inte en tidig kväll som jag skrev, vilket resulterade i att det inte blev nå Resia för våran del. Men det var bra för igår medans Igor borstade tänderna gick ja in å kollade och hittade massa fina, billiga hotell i Rhodos :) så det blir nog att fara st istället :) roligt med nå ställe man aldrig varit på.
Nog om de, sitter i fikarummet på jobbet och halvsover. Blev ju som sagt sent i går oxå eftersom jag fastnade på Fritidsresor.se... Börja 11 imorse och ska jobba till 8 , så är ganska trött i ögonen just nu. Men ska inte klaga, kommer bara jobba måndag sen är jag ledig tisdag-lördag oxå jobb söndag :D både bra å dåligt.  Jo + möte onsdag kväll på jobbet. Men nu måste jag stämpla in och göra klart mina 4h & 30m. Have a nice day :)
Saknar min pojk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0