Greys Anatomy

Märker att de blir väldigt många kvällsinlägg för min del, men det blir så ibland :p Blev lite sen för mig igår, la mig inte förrän 5 på morgon. Hörde varken när Igors klocka ringde imorse eller när någon hade ringt till mig, så när han kom hem halv 2 låg jag fortfarande & sov, SKÖNT!

Syskonen har även varit på besök hära idag, så blev lite Yatzy, kolla barnprogram & leka med katterna :) Men busiga är dom, och även i trotsåldern... haha. Senare på kvällen hade vi möte på jobbet. Sen har vi sett lite scrubs & bara tagit de lugnt. Nu sover karln som en stock igen så jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Se lite Greys Anatomy som jag verkar ha fastnat lite i. Skulle vela hitta nå roligt spel, menmen, de var väl allt för mig.

Imorgon blir de iaf att luncha med Camilla på Thai Garden, SOM jag LÄNGTAR. Ska äta för hela Piteå typ ;) Sen ska jag försöka ta mig iväg till solariumet.. har inte lyckats sola sen jag sa ja skulle de så hoppas på mer ork imorgon. Är ju inte alltför långt dit :) God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0