Fredag :)

God morgon =)

Tyvärr kan jag ju inte njuta lika mycket som andra över helgerna eftersom jag oftast jobbar, som den här helgen. Ledag idag, men lördag & söndag är det jobb 4-8, båda dagarna. Jaja de har funkat förut så borde göra de denna helg också :p

Min karl for precis iväg och jag hade ställt klockan på 1 men nu är ja likaså vaken. Blir förmodligen att ligga och se G.A i några timmar. För idag har jag bara disken att göra och den behöver inte vara klar förrän 5 så, yippie :D

Längtar till klockan blir 18.00 för då far vi ju iväg till Furunäs och äter (After work) buffe. Mums. Och som pricken över i:et så ringde pappa nyss och frågade om han fick bjuda mig på Thais garden, förmoodligen så fick han de :D muuuuums! vilken dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0