Counting days

Goddag :)

Tog en riktig sovmorgon idag till 14.00. Trisst var de att vakna upp och inse att sängen är TOM :( och hinner börja jobba innan Igor kommer hem. Efter idag är jag iaf ledig till på söndag, känns ganska skönt även om ja hade behövt pengarna.

Sen en toppen nyhet. Vi har nu bokat en utlandsresa till Rhodos, ska bli så jäkla roligt & mysigt :) bara få fara iväg till värmen och slappna av :) Den här gången SKA jag jobba på brännan, brukar inte gå så bra för mig, men nu så. Det jobbiga är väl att vi inte åker förrän 16 Juni, får hoppas tiden går fort :D

Nu ska jag väl börja göra mig klar så att jag sedan kan fara och jobba till 20.00.

Fan vilket bra år det här kommer att bli :) Många planer, hoppas hoppas hoppas :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0