19/1-2012

Herregud vad fort tiden går. Tycker det bara var någon dag sedan som vi firade nyår, men icket. Jaja det är bra tiden går fort nu när vi bokat en resa så pass långt fram :)

Iaf så köpte jag sololjan som fanns på Cubus vilket funkade jätte bra. Fast Ida varnade mig att smörja in mig en stund innan jag skulle sola och tyvärr så hann jag inte det den dagen så jag blev rööd! Blir nog iväg och sola ikväll om de hinns med, annars blir det på lördag + lite hårfärgning :)

Nu ska jag se lite Greys Anatomy tills älsk slutar. Sen ska han och skotta av något tak. Så när han far dit ska jag ta tag i disken.. huvva!


Jag tror vi har dom jobbiaste MEN sötaste katterna :) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0