What comes around goes around

Hejhå!

Tänkte att ja kikar in här en snabbis innan jag stänger mina ögon för natten :) Älsk har redan somnat så blir att se klart G.A sen slumra in, skönt. Efter jag slutat jobba idag kom Igor & Qvist och hämtade mig innan vi for vidare till Willys för att köpa gotta. Blev morötter & Ranchdip (godaste dipen jag smakat) för min del och gott var det. Sen har vi sett film hos Qvist, The lincoln lawyer. Den var riktigt bra faktiskt, lite förvirrande där ett tag men sen förstod man :) så den tipsar jag om. Vi såg även en bra/rolig film för någon dag sen, The changeup, den borde ni se.

Idag har vi även städat som TOKAR. Imorgon ska jag ta sovrummet + toaletten och efter de kommer de inte gå att hitta ett enda dammkorn :D fan vad vi är duktiga!!

Nä nu ska jag sova, som sagt, städning på schemat sen när Igor sluta ska han hämta upp lillasyster så hon får vara med världens bästa Syster & Igor =) Sov så gott.


<3VÄRLDSBÄST<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0