What a wounderful world

Goddag Goddag! :)

Vilken härlig dag det är idag. Solen skiner utanför tvrums fönstret och här sitter jag framför datorn och spela.. FY! haha. Blev mat från ängeln idag, hade ingen ork att göra nå mat idag men var ganska nyttig och tog en sallad :) Orkade inte äta nå jätte mättande eftersom jag och Julia ska och träna idag. Kände mig grymt hängig igår så lär inte orka lika mycket som sist, men ska göra mitt bästa =)

Alla hjärtans dag idag: den här dagen kommer jag att spendera på gymmet sen hockey hos någon. Inte så speciellt romantiskt men ska ju va med älsk så de räcker gott & väl för mig <3 Dom drog precis iväg & tränade, var riktigt skönt att få ligga kvar i soffan å bara lata sig, haha!

Nu ska jag fortsätta spela lite och vänta på att Julia ska sluta jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0