U cant touch this

Hej på er.

Träningen gick inte som planerat för oss. Vi satt mest vid varsin marskin och pratade medans vi kollade hur starka alla igentligen var. Skulle göra en magövning, sen pekar Julia på en.. då sitter det en ganska gammal gubbe och tar nästan alla vikterna som fanns :o då kände jag bara, kan han så kan jag!! Så till imorgon ska vi skärpa till oss, då jäklar ska vi krypa ut ur gymmet!! :D Är ledig imorgon så vi åker kring halv 3, woho!

Nu mina kära vänner är det bara 122 dagar kvar tills vi åker, tiden går riktigt fort och det är bra :D Iaf nu när det är vinter.

Nu hade jag bara tänkt se lite G.A, göra någon god lunch. Sen kl.14,00 börjar jag jobba ända fram till 8a. Imorgon är vi även bortbjudna på middag hos pappa =) tur att pappa är en mästerkock så man behöver aldrig oroa sig att det ska bli nå äckligt. Gissar på potatisgratäng och nå kött/kyckling till =D

Världens bästa pojk <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0