Things changes

Hallåhallå! :)

Idag är en bra dag som dom flesta andra :) Ska dock och jobba snart vilket känns sådär pga all skit som är dära just nu.. Jaja bara bita ihop och göra sitt bästa =D för trots allt så är de jag som får komma hem till VÄRLDENS bästa! <3

Dom senaste dagarna har jag förvandlats till ett städfreak, även karln min! men det är ju bra =) nu kan man ju faktiskt bjuda hem folk, haha. Vi var och köpte lite städsaker igår, så nu är de bara dammsuga & skura kvar :D, som att ni bryr er om de.

I helgen var vi hos Linuz och festade, var riktigt trevligt tills vi blev supersugna på MAT, så mamma & jonny kom och hämtade oss så vi fick fara hem och göra nå riktigt gott :) sen var de godnatt redan halv 1. Likest när man börjar 11 dagen efter.

Nu ska jag se lite G.A medans jag gör mig klar inför jobbet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0