The people all around me

Igår var jag ju ledig, vilket var otrooligt skönt! Blev ju klar med all städning :) så nu är de sååå fint hära. Igor for och hämtade systeryster efter han slutat så hon var här till halv 5 för då skulle jag & Julia och träna. Jäklar vad duktiga vi var. Vi kör ett träningspass idag också kring 2 tiden. Kommer vara helt slut i helgen eftersom jag har lite tränignsvärk från igår och kär bli ännu värre imorgon!! :o

Senare på kvällen igår for vi förbi min moster + familjen och skulle hämta nå öäverdrag till sofferna jag har köpt av dom. Pontus fick låna Igors telefon och spela så han far fast i den resten av kvällen, men vi hade de så mysigt nere i källaren hos dom, framför brasan :)

Som jag längtar tills man får krypa ner i soffan under en filt, framför brasan =) de kommer, de kommer!

Nu ska jag prova ett nytt spel jag laddade hem igår, Forsaken world.

Sen ett film tips:
The Bench warmers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0