Stand by me

God morgon :)

Fråga mig inte vad jag gör uppe nu.. Är trött, vill sova, MEN.. jag kan inte, haha. Jaja, ska slå på ett avsnitt G.A sen och försöka somna då och sova åtminstonde till 10 så jag orkar jobba idag. Men först lite update:

Igår jobbade jag 12-8 så efter jag slutat kom Igor, Krille & Kalle och hämtade mig, sen bar det av till Linuz där det var ännu mera folk. Dom stannade inte så länge och när dom for började killarna spela Kinect(sports) vilket var ganska roligt att titta på. Hade varit toppen över i:et om dom hade kört dans, hahaha! Sen när dom andra skulle ut å köra lite bill for vi hem såg lite tv & spelade ett game Wordfued, Geeks.

Idag blir det att ta det lugnt, sista jobb dagen sen ledig 3 dagar innan nästa :D Så vi får se vad som händer då, blir iaf att städa på torsdag. Sen på lördag på dagen ska vi och fira Igors systers barn, Theo! = fika ;) hahah! nämen de blir mysigt.

"Bara" 130 dagar kvar till värmen :DD

Slänger in lite bilder.


Kinect





Riktigt effektika tvättkorgar, från Chlas Ohlssons

Nyaste uppd. i hallen =) loove it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0