Follow me

Moorning!

Sitter här i sängen och hoppas på att det ska bli lika bra väder som igår. Var ett riktigt t-skirt väder :) Känns äntligen om att snön snart börjar försvinna, yippie!

Igår var jag & Igor på hockey i Luleå med Emil, Julia och hennes lillasyster, Wilma :) Luleå utklassade Timrå med 7-2, underbar match :D Riktigt trevligt var de. Efter det var vi så trötta så kl 23.00 låg vi i sängen. Igor mådde inte så bra och jag orkade inte heller sitta uppe själv, så blev att ladda hem en film och somnade till den.

Idag slutar han 1 så vi får se vad vi hittar på då =) Ska iaf beställa nå grejs från gymgrossisten sen blir det stenhårt med träningen! Vilket påminner mig om att det är träning för oss idag!! :D Tog mig även iväg igår själv och träna, duktigt. Så länge man har musik går de bra! :)

Nu ska jag se lite G.A och sen kanske hitta lite ny träningsmusik :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0