Beautiful day

Godmorgon på er! =D

Idag är det en riktigt bra dag, för idag är jag LEEEDIG!! :D Vaknade precis och har just vinkat av älsklingen :) kring 2 idag ska jag & Julia fara å träna. Var några dagar sen nu så det ska bli riktigt skönt. Sen efter det bär det av till Igors mamma för att fira henne som fyllde år igår :) blir mysigt & gott med fika.

Igår jobbade jag till 5, sen hem och packa ihop en massa högtalare osv, sen for vi och lämnade hos moster + gänget. Var lika mysigt som alltid att hälsa på dära :) Sen åkte vi på MAX där vi inte varit på väldigt länge och köpte med oss lite gotta innan det bar av till Linuz för att se snake on the plane elr nå liknande. Fyyyfan för er som inte sett den, SE den. En sån här film där man får riktigt panik. Men den var riktigt bra faktiskt, trots att boxern hängde sig lite dådå, haha.

Nu ska jag se lite G.A sen göra mig nå lunch. Sen ska jag bara lata mig fram till att Julia hör av sig. Blir även hockey med dom + hennes lillasyster på tisdag i Luleå! :) som jag läntar, heja luleå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0