27/2-2012

God morgon på er!

En ytterligare solig morgon :) hade velat sova ut idag men det går inte när jag har morgonsol utanför sovrummet. Men inte gör det så mycket, då får man iaf saker gjorda medans alla andra ligger och sover. Igår var jag ledig så vi sov lite extra länge. Sen steg vi upp och såg film (Daddy day care ), åt lunch & for förbi kifas en sväng där några vänner satt och åt.

Senare på kvällen for vi förbi stan och hälsade på mamma, moster, moster + familj, dom jobbade med att sälja fika till någon dans. Sen offrade jag mig att se BB... fyfan så pinsamt program. Vissa är ju då helt jäkla sjuka i skallen och då snackar jag mest om bloggaren. Vi satt väl mest och asgarvade åt henne, haha. Men tror nog det där var första & sista gången jag tittade på det. Blev iaf en tidig kväll för oss när vi kom hem.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Men ska iaf se lite G.A nu & kaaanske bygga lite pussel :) det var så himla längesen + att jag fick ett i julklapp av min kära moster. Sen blir det att göra någon GO lunch. Märker att det är riktigt bra att jag inte har fixat mig någon ny bil ännu, för då skulle ja köra till Ängeln jämt och köpa kycklingsallad elr på max.. Men måste jag göra mat helt själv, varje dag. Tur man är bra på de ;D

ha en bra dag


Vill ha sommar nununu! + FISKA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0