21/2-2012

Kan ju LOVA er med stora bokstver att jag hade matkoma ända tills vi la oss efter planksteken.. Det var så gott och man äter det så sällan så var ju tvungen äta upp ALLT :D mums. Igor däremot fick matkoma en stund sen då jäklar började han diska och dammsög osv.

Snart är det en ny månad och det är bara ca 100 dagar kvar nu tills vi far, haha jag vet, det är ett tag men ändå :D Hoppas på att Igor får jobb fort till sommaren för då blir de en å annan plan. Försöka fixa klart lägenheten, förhoppnignsvis en resa till!!! hade inte suttit fel sådära i oktober elr nå :) sen lite annat grejsimoj.

Nu sitter jag och väntar på att dom ska träna klart på gymmet. Har så tråkigt.. Lite senare ikväll ska vi till Linuz och se någon film som gick på 6an. Blir mysigt. Sen inte en alltför sen kväll eftersom de är jobb imorgon heeela dagen.

Och på tal om jobb så har jag jobbat från 7-16.30 idag och bakat semlor heeela dagen, blev väl ca 4++ semlor om inte mera :P är ganska så slut kan jag ju lova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0