17/2-2012

Precis varit ute och grilla... FAAN SÅ KALLT! fingrarna är stelfrusna och hälarna har jag ingen känsel i, fy för kyla säger jag då bara. Men det var hyffsat trevligt ändå :) Nu sitter jag hära och väntar på Igor & Kalle, dom är och hämtar xbox, så nu blir det att äga dom i NHL :D Blir inte så sen kväll för min del, jobb 11-8 imorgon.

Tidigare idag var jag och Julia iväg och körde ett hårt pass på gymmet. Vi är såå duktiga. Får se när nästa bli. Snart iaf =) Efter det for jag hem, duschade sen åkte jag och älsk till far min där vi var bjudan på middag. Go middag var de, med ÄKTA hemmagjord beasås,. yammie. Min far är kock!

Sen på söndag är vi bortbjudan hos mor min, då blir de plankstek för att Igor aldrig smakat det. Tror inte helgen kan bli nå bättre. Möjligtvis lite mera värme, men de kommer väl så småningom :)

Nu ska jag ta mig något drickbart sen invänta grabbarna grus. Ha en bra kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0