29/11-2011

God natt! :)

Sitter hära i sängen och läser lite bloggar & ser på Jericho. Karln har somnat så måste sysselsätta mig med någonting eftersom jag inte ids somna än då ja börjar 16.00 imorgon. Ikväll har mor & Jonny varit förbi. Jag och mamma julpyntade lite medans Jonny & Igor försökte he upp hatthyllan, som vi inte ens hade skruvar till, fail. Var mysigt att ha dom hära iaf :)

Imorgon är de jobb, 16-20. Efter de blir de nog att ta de lugnt, men vi får väl se. Resten av veckan är ganska fullspeckad, med enbart roliga saker :)

Vet inte va ja skulle göra utan vännerna mina & dig I. Ni gör mina dagar & äntligen kan ja se framåt. Har tappat bra kompisar, men även funnit många, nya & underbara :) tack för att ni visar mig vad äkta betyder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0