24/11-2011

Hungrig!!, i sinne.

Här hemma städas de för fullt, har till och med städat toaletten från topp till tå. Äckligt, men sånt som måste göras. Sen var de lika bra att ta tag i den enorma tvätthögen.. Det är inte så farligt att tvätta om man har en tvättmaskin inne, lite jobbigare när man måste gå i trappor upp å ner konstant. Jaja får se de som en liten motionsstart innan jag börjar gymma :)

Nu ligger jag i sängen och myser med katterna & funderar starkt på om man skulle gjort sig en kaffekopp. Sen göra sig klar och vänta på att Igor kommer hem, förhoppningsvis med en lagad bil! :D då blir de att utföra lite ärrenden + åka bil och bara njuta! vet inte hur länge vi varit utan bil nu, eftersom min också är trasig, men som ska skrotas ;/

Ne nu ska jag fortsätta göra nytta här hemma :) ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0