23/11-2011

Wohoo! snart är de LÖN :D och jag har till & med pengar kvar från förra, helt otroligt. Men frågan är ju om de går åt idag. Behöver verkligen köpa vantar & en mössa.. jo, kanske en varm halsduk också. Vill till Kronogård NUU! Hm sen undrar jag va tusan jag gör vaken den hära tiden :P Älsk for till jobbet så hann nog bli lite pigg, plus att min cp hosta är hära. Borde nog lägga mig och sova någon timme eftersom jag Ida & Sofia ska å göra stan + bankerna osäkra ;D

Igår var vi iaf ute och sladdade några st, sköjj :) Fast är så jäkla kallt ute att så fort du går ut fryser ju typ fötterna.. URK! Äh, nu ska jag fortsätta se lite Jericho & försöka sova, men först ska jag hämta en fisherman! :) nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0