21/11-2011

Go morgon! :)

Klev upp redan kl 06.40 då Igor klev upp å skulle till jobbet. Ibland är de riktigt skönt att kliva upp tidigt, göra bort lite sysslor och sen lägga sig och sova lite innan jobb :) Börjar jobba kl 16.00 idag och efter jag slutat så är jag ledig 4 dagar i rad. Inte så bra för bankkontot men jag klarar mig och behöver även va ledig dom här dagarna :) Blir storstädning och sen bjuda hit mamma & Jonny på en kaffe.

Vill så himla mkt till IKEA NUNU! Måste sätta mig ner och skriva ner vad jag behöver köpa & vad som är nödvändigaste.. ge mig pengar! (A) Men först blir de att tagga till Nyår, för då beger vi oss några stycken till Kronogård :D kommer bli riktigt skoj. Nu ska jag fortsätta se lite film och försöka somna om :) Ha en bra dag allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0