Utkast: Dec. 14, 2011

God morgon, förhoppningsvis :)
Igor for precis till praktiken och ja skulle kunna sova 1 timme till. Men är duktig och låter bli att somna om, slipper ja stressa med att göra mig klar och behöver inte va trött på jobbet, smart! :) idag slutar ja 3, skönt!! Sen vet jag inte riktigt vad som är planerat annat än att se Wilmas lucia :)
Sen har jag bara en sak att tillägga, jag är förbannat lycklig just nu och ingen kan förstöra de :D men de är riktigt synd att några som stått mig närmast inte vill ta del av de pga töntiga anledningar. Menmen, inte gråter jag för de :) har världens bästa vänner som tar en för den man är :)
Nu ska ja se till att ta mig upp ur sängen.. Kallt! Ha en bra dag.
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj då, vet inte riktigt om jag ska ta åt mig eller inte?! Om du tycker det så kan du väl ta det irl med mig så jag får veta vad det gäller?! Eller om du nu inte "gråter för det" så kanske det inte är något värt att ta upp? Nä jag vet då inte riktigt :) hoppas allt är bra med du.

2011-12-14 @ 20:53:39
Postat av: Camilla

Förra inlägget var från mig.. namnet verkade försvunnit..

2011-12-15 @ 19:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0