19/12-2011

5 dagar kvar till jul nu. Det börjar närma sig och jag MÅSTE köpa klart julklapparna idag eller imorgon. Det blir nog imorgon eftersom att jag vill nog bara ta det lugnt idag. Bad min moster komma hit igår pga att jag var så orolig över mitt svimmande och kännigarna. Så vi satt hära och pratade om allt möjligt och då berättade hon att hon haft samma sak och då åkte hon in där dom konstaterade att hon hade fått en ångestattack typ. Så verkar som att de är de jag fått. Även om man inte tänker på så mkt så finns de ändå dära och påverkar.. jävligt trisst och nu ska jag se till att jag alltid är i god tid och inte går å släpar på nå onödigt som får mig att må såhära. Men eftersom jag har världens bästa pojkvän nu så blir de enkelt. Han är verkligen underbarast, jag är så glad att jag får ha honom i mitt liv <3

Nu ska jag fortsätta se Män som hatar kvinnor och försöka sova en liten stund till, nu när jag äntligen kan sova i ordning =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0