18/12-2011

Håller på att bli galen.. Dagen började med att sova läänge och skönt var de kan ja lova. Sen for jag och igår till långnäs och hälsade hans halvsyster, riktigt trevligt. Sen igår berättade han att han hade en överraskning till mig som skulle ske idag. Han hade bokat bord och bjöd på thai garden. Riktigt mysigt, har världens bästa pojkvän! :) efter de for vi till mamma och Jonny i husvagnen när Igor hjälpte mamma med hennes iPhone, därefter bar  de av till Boden och massa andra ställen med några andra. Riktigt rolig kväll tills nu då vi skulle lägga oss. Har mina svimningsperioder, och om jag går å tänker på de å är orolig så påverkar de hjärnan så ja kan svimma. Så ligger å nojjar över de nu och håller på å svimma hela tiden.. Törs inte somna för vet inte om ja kmr svimma elr somna.. Riktigt jävla jobbigt.. Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0